Від імені педагогічного колективу дошкільного навчального закладу №1 "Дружба" я маю честь вітати Вас на нашому сайті. Маємо надію, що цей сайт допоможе Вам усвідомити всю важливість дошкільного виховання, що наше завдання – це не просто розвиток, навчання та виховання дітей, а підготовка лідерів майбутнього. Ваш малюк, що робить сьогодні перші самостійні кроки, буде прокладати свою дорогу в житті в держави, несхожій на ту, в якій виросли минулі покоління. Ось чому дуже важливо вже сьогодні закласти фундамент, що дасть йому змогу вирости не просто пасивним спостерігачем, а самостійним будівником власного майбутнього та майбутнього своєї країни.
Основні стратегічні завдання | Шляхи реалізації | Очікувані результати |
1. Створення розвивального життєвого простору. | Вуличний дизайн, предметно-ігрове середовище, сучасний дизайн приміщень. | Створення комфортних умов для дітей та педагогів, естетичноцінного природного середовища, інтеграція ігрової та пізнавальної діяльності дітей. |
2. Впровадження інклюзивної освіти. | Створення бази даних, запровадження консультативної психолого-педагогічної допомоги батькам, вичення динаміки розвитку дитини. | Створення умов у ДНЗ для перебування та навчання дітей з функціональними обмеженнями. |
4. Виявлення та розвиток обдарованих дітей. | Виявлення обдарованих дітей, індивідуальне оцінювання творчого потенціалу і особливостей дітей, створення умов для розвитку через гурткову та індивідуальну роботу. | Створення умов для розвитку кожної особистості. |
5. Зміцнення здоров′я дітей. | Оптимізація режиму навчально-виховного процесу, збільшення рухової активності дітей, впровадження зберігаючих технологій. | Збереження та зміцнення здоров′я дітей, вироблення навичок до здорового способу життя. |
6. Інтеграція суспільного та родинного виховання. | Систематизація заходів методичної робрти, застосування інтерактивних форм роботи, підвищення педагогічної обізнаності батьків. | Створення дієвої моделі системи роботи з батьками. |
7. Впрвадження інформаційних технологій. | Проведення курсів практичного володіння комп′ютером, створення електронної бази методичних даних закладу. | Підвищення якості оствіти через активне впровадження інформаційних технологій. |