/Files/images/DSC_5852.JPG

Про проведення тижня безпеки дитини

З 03.04. по 07.04. 2017 року у Дошкільному навчальному закладі№ 1 «Дружба» був проведений Тиждень безпеки дитини.

На протязі тижня в закладі проводились різні форми роботи з дітьми, педагогічним та батьківським колективом. Усі заходи були спрямовані на формування навичок безпечної поведінки, вміння діяти під час надзвичайних ситуацій, та розвиток інстинкту самозбереження.

Метою тижня безпеки дитини було:

- поліпшення якості освітньої роботи з дітьми з питань особистої безпеки та захисту життя;

- закріплення уявлень дітей про можливі небезпечні ситуації загального характеру(ситуації природного, техногенного, медичного, біологічного характеру) та особистої безпеки дитини вдома.

- відпрацювання стереотипів поведінки дошкільників в умовах загрози та виникнення різних надзвичайних ситуацій.

Протягом Тижня безпеки дитини в усіх вікових групах проведені різні заходи та форми роботи з дітьми, зокрема:

· тематичні заняття

· тематичні свята і розваги

· екскурсії до пожежної частини та частини швидкої допомоги (середня, старша та логопедичні групи)

· тематичні бесіди ;

· Навчальне заняття з пожежної безпеки. Моделювання ситуацій правильної поведінки дітей в різних надзвичайних ситуаціях;

· проведені цільовіпрогулянки, читання тематичних творів дитячої художньої літератури та їх обговорення, аналіз небезпечних ситуацій та виведення дітьми правил безпечної поведінки тощо.

1.ПОНЕДІЛОК

«Здоров’я дитини - багатство країни »

Було проведене урочисте відкриття тижня безпеки дитини. По групах проводились заняття «Мій розпорядок дня. Загартовування». Проводились бесіди з дітьми «Ознаки здоров’я та нездоров’я », «Особиста безпека дитини», дидактичні ігри «Корисно - шкідливо», «Корисна і шкідлива їжа», «Добре чи погано(про добро та зло)», «Допоможи знайти маму», інсценізація казки «Вовк і семеро козенят», розгляд та вирішення проблемних ситуацій; моделювання проблемних ситуацій «Незнайомець пропонує», «Падіння з висоти»(для дітей молодшого віку за казкою «курочка ряба»)спостереження, бесіди «Коли я сам дома», читання літератури,що відповідає темі дня.

2. ВІВТОРОК

«Дитина і природа»

Протягом дня з дітьми усіх груп проводились бесіди за темами «Друзі та вороги здоровя », «Обережно на природі».У середній групі проводилась гра – естафета «Веселі мурашки» та інтерактивна гра «Добрі справи з ранку до вечора». В усіх групах проведені дидактичні вправи «Казка казкою, а в ній наука», «Як нам всім чинити, щоб з природою дружити». У логопедичній групі проведене моделювання ситуцій «Уроки чистоти», «Поводження в довкіллі.» А також, протягом дня відбувався перегляд навчальних відео програм «Уроки обережності».

СЕРЕДА

«Захисти себе сам »

Впродовж дня з дітьми проводились бесіди з циклу «Дитина і побут», «Дитина серед людей», «У світі електроприладів». Були організовані заняття з тем «Сам вдома», «Свої та чужі», «Подорож до країни електрики» . Моделювання ситуацій відповідно до цих тем. А також у старшій та логопедичній групі проведені ігри за сюжетами казок «Вмій казати «Ні!»»

ЧЕТВЕР

«Вогонь – друг, вогонь - ворог»

Діти старшої та середньої групи пішли на екскурсію до пожежної частини, де познайомились з особливостями професії «пожежник». А діти логопедичної групи відвідали частину Швидкої допомоги, де мали змогу познайомитись з лікарями швидкої допомоги.

Протягом дня з дітьми були проведені бесіди про небезпечне поводження з вогнем,сірниками та електрикою . У старших групах проходило читання та розігрування ситуацій за художніми творами про героїчні вчинки людей (Л.Толстой «Пожежні собаки», оповідання про невідомого героя)

П’ЯТНИЦЯ

«Школа екстремальних ситуацій»

Відбулось практичне відпрацювання заходів з евакуації дітей з приміщення закладу. Діти закріпили знання про поведінку в екстремальних ситуаціях, ознайомились з призначенням евакуаційних сходів.

Впродовж дня проводились сюжетно-рольові ігри «Пожежники», «Швидка допомога», «Рятівники». Також з дітьми дошкільних груп протягом дня проводились бесіди про небезпечні ситуації , які можуть виникати вдома, на вулиці міста, ситуації пов’язані з природою(природні катастрофи)

/Files/images/DSC_5851.JPG/Files/images/DSC_5849.JPG

Кiлькiсть переглядiв: 244

Коментарi